This Forum has been archived there is no more new posts or threads ... use this link to report any abusive content
==> Report abusive content in this page <==
Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Translate from English to French please :)?
04-28-2014, 01:01 AM
Post: #1
Translate from English to French please :)?
When I was younger, I used to play Sims but my dad said that I was spending too much time on it and threw it away. :'( I don't have snapchat myself, but I like photobombing other people's snapchats! I love rihanna too and have heard of avici but i have not heard of stromae. Are there any foods that you don't want to have whilst staying over in england and anything you want to eat in particular? What are your family like? Do you have any pets? Also, do you have Facebook?
Please do not just copy from Google translate (George!). Thank you Smile
Please do not just copy from Google translate (George!). Thank you Smile

Ads

Find all posts by this user
Quote this message in a reply
04-28-2014, 01:09 AM
Post: #2
 
Quand j'étais plus jeune, je jouais au Sims mais mon père m'a dit que je passais trop de temps sur lui et l'ai jeté. : '(Je n'ai pas Snapchat moi-même, mais j'aime photobombing les snapchats d'autres gens que j'aime rihanna trop et j'ai entendu parler de avici mais je n'ai pas entendu parler de Stromae Y at-il des aliments que vous ne voulez pas d'avoir tout en restant. plus en Angleterre et tout ce que vous voulez manger en particulier? Quels sont vos famille? avez-vous des animaux domestiques? aussi, avez-vous Facebook? J'ai utilisé un traducteur pour cette.

Ads

Find all posts by this user
Quote this message in a reply
04-28-2014, 01:19 AM
Post: #3
 
Quand j'étais plus jeune, je jouais au Sims mais mon père me disait que je passait trop de temps dessus alors je m'en suis débarrassé. Je n'ai pas Snapchat, mais j'aime bien m'incruster dans les photos des autres. J'aime aussi Rihanna et j'ai entendu parler d'Avicii mais pas de Stromae. Y a-t-il quelque chose que tu veux ou ne veux pas manger pendant ton séjour en Angleterre en particulier ? Comment est ta famille ? Est-ce que tu as un animal de compagnie ? Est-ce que tu as Facebook ?
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
04-28-2014, 01:25 AM
Post: #4
 
.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)